HTML

imperial baits

Egy minőségi német bojlis termékcsalád teszthorgászainak fogásai,túrabeszámolói

Friss topikok

2007.12.05. 20:22 imperial baits

20 plusszos Merenyéről

2007. november 09

 

 

 

 

 

20,3 kg.                           

 

Előző merenyei horgászatom során találkoztam Csörgő Tamással, aki éppen igen eredményesen horgászott. Beszélgetésünk során felajánlotta saját készítésű bojliját. Én nagy örömmel elfogadtam. Meg is lett az eredménye. 4 nap alatt 265 kg. Majd novemberi horgászatomkor is Imperial Monster gyári, illetve Tamás által gyúrt bojli volt a csali. Első nap 2 db 10,0 kg körüli halat sikerült fognom. Második nap, 05:10 perckor ejtős kapásra ébredtem. Bevágás után csónakba szálltam, 20 percnyi fárasztás után sikerült megszákolnom. Alig hittem a szememnek, mérlegeléskor 20,30 kg-ot nyomott a potyka. Ezenkívül több rekordlistás halat fogtam horgásztúráim során. Hála ennek a remek terméknek."

Adatok:
- súly: 20,30 kg
- kerület: 84 cm
- átmérő: 42 cm
- hossz: 91 cm

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://imperial.blog.hu/api/trackback/id/tr49253620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása