HTML

imperial baits

Egy minőségi német bojlis termékcsalád teszthorgászainak fogásai,túrabeszámolói

Friss topikok

2008.02.12. 21:54 imperial baits

21,30 kg-os tükrös Merenyéről...

Igen elégedetten ébredt Csörgő Tamás Merenyén a 6/6-os helyen a hétfői napon. Rövidre szabott, 48 órás túráján ugyanis első éjszaka 7 db halat fogott, volt köztük 5, 8, 14 kg-os tükrös, 10-, 11 kg-os töves, és még egy 21,30-as tükrös is matracra került. Tamás elmondása szerint négy év alatt Merenyén rengeteg 18-19 kg körülivel találkozott már, és szinte hihetetlen, hogy pont így február derekán sikerült megfognia az első 20 felettijét. No de jöjjön a rekordlistás hal történetete:

Vasárnap este bebójáztam, majd Fish bojlival csalizott horgaimat élesítettem be. Mielőtt lepihentem volna mindenemet elrendeztem, mivel egyedül voltam, és így csak magamra számíthattam.
Nem kis meglepetésemre éjfélkor elkezdődött egy kapássorozat, ami szinte reggelig tartott. A 20 feletti 02:30-kor jelentkezett ejtős kapással. Bevágás helyett a botot felemelve szálltam csónakba. Óvatosan közelítettem meg, és miután a közvetlen közelébe értem, elkezdtem fárasztani.
A fárasztás 20 percig tartott, ami nem kis izgalommal járt, hisz amikor először megláttam a fejlámpám fényénél, már akkor megvalósultnak tűnt az álmom. Lenyűgöző méretű hal volt, de mivel egyedül voltam, így csak a sötétség gratulált a sikeres szákolás utáni örömujjongásomhoz...




Regős György engedélyével


Látogass el az imperial baits weboldalára is!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://imperial.blog.hu/api/trackback/id/tr88336920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovács Péter 2008.03.11. 09:59:28

Gratula Tomi!Érdeklődnék jövö hétvégén megyek a 6/6ra és az érdekelne milyen messzire szoktatok huzni!Vn e vmi akado tartás a hely előtt!Merre felé huztál??gyenesen vagy valamely irányba??

Köszönöm!
Várom válaszod!Emailben is jo...
Petya

Gálosi 2008.03.17. 14:23:45

ehez nemlehet xD nagyon szép mivel fogtad?? csalira gondolok

Csörgő Tamás · http://imperialbaits.hu 2008.03.19. 14:59:06

Hello!
A halat saját halas bojlival fogtam.
90% Fish mix
10% Squid Meal
20ml Liquid Amino
10gr Aminoacid Komplex
15ml InL Liquid
20gr InP Powder
5ml Fish Flavour
Kilónként
süti beállítások módosítása